JoDoH kaN LaH aQ DeNgaN nYa

nak kawen tp dwit x cukup...ney..d sini rahsianya..!!!

BuKtiKaN SeNdiRi

i'M ProuD Be MuSLiM

26 January, 2011

AsMaD


assalamualaikum n mat mlm sume...!! karang ne mo kasi kenal lg sorang kwn ngan kmu, kmu n kmu... lelaki ini urg srwk..nma nya Asmad Ahmad..aq knl tym aq d matrik sap nya dia ne sma kelas ngan aq.. kmu rsa2 cmna urg ny ne ya..misteri ka dia ne... jum laa kita knl sma ne urg..

=) dia ne agak pelik + aneh..hahaha..napa kan bg2..suka sndiri2...means ska bergerak solo..ada ka juak kwn mu besuk?? hehee..selalu ne aq tgk dia jln sorang2..

=) memandangkan dia org srwk, dia akan ckp BI (bhsa ibunda) dia ngan aq..aq wat2 phm jak wlu pun nda phm..aq da gtua dia yg aq x phm bhsa nya tp dia bntai juak..suka ati ko laa labu...

=) kmu rasa2 urg ne ensem ka??? byk kwn yg len ckp dia ne ensem..plg penting yg empunya diri ckp muka dia cam pelkon korea...cis..ko mo gtau aq yg ko ensem ka 2?? hahahhaa

=) dia ne bijak tp sap ada mslh nya yg dia x dpt nk handel tym d matrik lu, result dia x dpt d gna 2k msuk U... so dia mbik diploma..mslh nya diploma x hbs, dia eksiden laa pla, pas 2 dia jd cikgu sndaran, skrg ne dia smbg study medik....nah kan..pya bijak ne anak...

=) budak ne slalu mo mgadu..manja gilak..lau dia sakit pun, mo d lapor nya sgala.. mkn pun mo d teman, lau nda d teman pndai mejok lg 2....ish...slalu ne kunun mo blnja mkn... bgus ne anak, kenyang kita d wt nya...

=) slalu minta ajar kunun...skali nya p jumpa dia, nda juak dia bljar, x tau pa jak dia crita sana..mcm mana bha ko ne besuk...mslh mu nda pndai hbs...

=) mls nya dia ne mo dtg kls, kita kol lg 2 baru dia mo dtg kls..ingt akak ne PA mu k dik?? hahaha...

=) dia ne jns layan suma urg...lau dia layan seseorg pempuan ble wat pempuan 2 rasa d suka...ish..suda bha aq psn jgn terlmpau layan pempuan, nnti pempuan 2 perasn d ska.. tp dia ne degil..nda brubah.. sekali nya ada sorang budak pempuan 2 mgadu ngan aq yg dia sangka c abg ne ska dia..ney kan...pa ku ckp....!!!

pesanan kakak buat adik ku

=) layan org biasa2 jak terutama nya pempuan...jgn sntuh ati seseorg itu jika tdk ingin memilikinya....

=) belajar mu bgus2..mo jd doktor kan..nanti ble jd doktor peribadi akak..ble la bg diskaun..hahaha...

=) pndai2 la ko selesaikan mslah mu...jgn bha trlampau d layan perasaan 2...buka la minda 2, bka ati juga...



=) gmbar mu ne akak ambil d fb mu..so d kasi halal kan la ya.. lg 2 jgn mo saman pla..hehe

2 comments:

Imran nyambek said...

angau ea.hehe

EJA said...

hihi..susah jugak kalau telampau pramah ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...