JoDoH kaN LaH aQ DeNgaN nYa

nak kawen tp dwit x cukup...ney..d sini rahsianya..!!!

BuKtiKaN SeNdiRi

i'M ProuD Be MuSLiM

22 February, 2011

MeNcaRi CyNta


tajuk d atas 2 da lama aq gna..sejak ku baru mgenal pa 2 kehidupan..hehe... tp bkn la bermaksud aq masi mencari cynta...

=) cnta ku kpd Allah dan pesuruh Nya d mana aq sgt rasa bersalah bila tidak menurut perintah Ny..tidak dpt melelap kan mata bila kewajipan ku belum mencukupi...

=) cnta ku pada family di mana aq sgt rasa bersalah bila aq tidak jujur...sgt tidak tenang bila tidak mendapat izin membuat sesuatu...

=) cnta ku pada kwn2 d mana aq tidak perna melupakan mereka... dan mereka juga tidak perna melupakan aq..

=) dan..cnta ku pada c dia yg mana org lain tidak perlu tau sedalam mana ka cinta ku...

ingin mencari keserasian.....

=) org kata, kalo nk cari pasangan, cari la yg sama perangai sap lebih mudah berkongsi segala, lebih mudah memahami...

=) tp kami berbeza....aq masi tidak jumpa persamaan kami..yg pasti kehidupan kami bgai langit dan bumi... tp kami masi boleh bahagia...

=) aq lebih senang bila urg ckp perempuan adalah pelengkap kehidupan lelaki... dan apa salah nya aq kata kan sifat ku adalah pelengkap kepada sifat nya...

=) aq ingin dia menjadi diri nya sendiri.. bkn menjadi seperti apa yg aq impi kan... tp hakikat nya dia mula menjadi seperti apa yg aq impikan... d mana ka silap nya??

=) kepada kwn ku yg masi single, ku doa kan kmu mendapat insan terbaik dalam hidup mu..

=) kepada kwn ku yg sedang bercinta, yakin la dan percaya la pasangan mu, moga kamu akan kekal hingga akhir hayat..

=) kepada kwn ku yg kecewa bercinta, jgn la bersedih... akan d beri kan kmu insan yg lebih baik...yakin la...

=) kepada kwn ku yg tidak percaya cinta, satu ari nanti, kamu akan menghargai apa itu cnta bila kamu da merasai nya.... =)

doakan yg terbaik utk kami..dan kami juga mendoakan yg terbaik utk kamu=)

6 comments:

memek said...

huhu..ayt 2 bha..mantapss..=)

LyNuT said...

mantap ka iya??hehe

lagenda pejuang islam said...

salam.
ros, kau punya shout box ndak boleh isi. tulah xda org mau komen tu. cak ko cek balik.

ps: weh, bila kau mau tulis ttg aku ni?

LyNuT said...

walaikumsalam....nda ble ka?? napa ada yg ble pun... aq x tau la 2..yg baru 2 ko dpt isi ka??

p/s nanti aq tulis pasal ko lau aq da dpt pic ko... bg la pic...

lagenda pejuang islam said...

adeh. co cuba la kalau boleh.
banyaknya gambarku tu di pesbuk. kalau kau jumpa friensterku lagi banyak. haha

LyNuT said...

ada ka pic mu d fb..mcm xda pun...
nda ble ka lg..mcm mana juga d wat baru ble..alalala

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...